MixHURT - sklep internetowy
 Strona Główna >> FAQ
Kategorie
  » Fotopułapki HD, FULL HD + GPRS MMS
  » Fotopułapki STANDARD HD, FULL HD
  » Wanny asymetryczne
  » Wanny narożne
  » Wanny prostokątne
  » Wanny symetryczne
  » Wanny z chromoterapią
  » Wanny z dwiema pompami
  » Wanny z dyszami euroLED w dnie
  » Wanny z jacuzzi
  » Wanny z podgrzewaczem wody
  » Wanny ze szkłem
Producenci
Wyszukiwanie
Wyraz(y):
Przedział cenowy:
do
Wyszukiwanie zaawansowane
Informacje
Regulamin
Kontakt
Dostawa
Pomoc
O nas
FAQ
Jak czyścić wannę z hydromasażem?
Ogólne warunki umowy sprzedaży
Produkty polecane
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
O myciu i dezynfekcji wanien z hydromasażem Aquaholm...
O wannach Aquaholm...
Mapa Sklepu
Katalog produktów
Aktualności
HYDROMASAŻ: JAK TO DZIAŁA?
Biuletyn
Uwaga Zarejestrowani klienci mogą zarządzać swoimi subskrypcjami tutaj: Twoje konto:

E-mail:

Nazwa:


Poleć nasz sklep
Podoba Ci się nasza oferta ? Poinformuj swoich znajomych o naszym sklepie jednym kliknięciem i skorzystaj z naszej promocji
"Polecony - Nagrodzony"
Nowości
9e AQUAHOLM BLAG-0844 PRAWA + RAMA WANNA Z ...
9e AQUAHOLM BLAG-0844 PRAWA + RAMA WANNA Z ...

6.870,00 zł
5.720,00 zł

Zobacz wszystkie
Płać z DotPay
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

I W jaki sposób dokonać zakupu w mixhurt.com.pl ?

1. Jak wybrać produkty?

W lewym pasku strony mixhurt.com.pl znajdują się kategorie, które ułatwią Państwu odnalezienie produktów. Można również skorzystać z wyszukiwarki, wpisując nazwę szukanego produktu. Po odnalezieniu odpowiedniego towaru, należy kliknąć przy nim ikonkę „do koszyka”.

2. Czy do dokonania zakupu konieczne jest rejestrowanie się na stronie mixhurt.com.pl?

Nie, aby dokonać zakupu w mixhurt.com.pl nie muszą Państwo rejestrować się w tym serwisie. Rejestracja jest bezpłatna i do niczego nie zobowiązuje.

3. Skąd wiem, że moje zamówienie zostało przyjęte?

Po dokonaniu zamówienia klient otrzymuje maila z potwierdzeniem oraz numerem zamówienia, które można wydrukować.

4. Jak wyglądają etapy dokonywania zakupu?

a) Wybieramy produkty, które chcemy kupić.

b) Dodajemy je do koszyka poprzez kliknięcie na ikonkę „do koszyka”.

c) Korzystamy z panelu bocznego po prawej stronie i klikamy w nim ikonkę „przejdź do kasy”.

d) Po wyświetleniu się listy wybranych produktów, upewniamy się, że lista jest kompletna i ponownie klikamy po prawej stronie „przejdź do kasy”.

e) Wypełniamy formularz, podając swoje dane. Podajemy adres wysyłki, jeśli różni się on od podanego adresu w formularzu. Na tym etapie możemy również podać dane do faktury VAT.

f) Wybieramy sposób wysyłki zamówienia.

g) Wybieramy sposób zapłaty.

h) Na koniec otrzymujecie Państwo podsumowanie całego zamówienia (asortyment, adres, sposób dostawy itp.)

i) Potwierdzenie realizacji zamówienia


5. Czy zakupy przeprowadzone w serwisie mixhurt.com.pl są bezpieczne?

W mixhurt.com.pl korzystamy z szyfrowanego połączenia SSL, które zapewnia bezpieczeństwo danych osobowych, loginów i haseł.

6. Czy można otrzymać rabat?

Tak, mixhurt.com.pl oferuje swoim klientom okolicznościowe rabaty, dodając je do przesyłki. Informacja o rabatach komunikowana jest na stronie mixhurt.com.pl.

II. Płatności.

1.Ile kosztuje przesyłka?

Koszty przesyłek podane są podczas wybrania opcji sposobu wysyłki.

2. Jaki jest koszt przesyłki uzupełniającej?

Koszty wysyłki uzupełniającej ponosi kupujący.

3. Czy istnieje możliwość zapłaty za przesyłkę przelewem?

Oczywiście istnieje możliwość zapłaty przelewem. Wpłaty należy dokonać na konto podane w potwierdzeniu zamówienia.

III. Zamówienie.

1. Czy jest możliwość dokonania zakupu w siedzibie mixhurt.com.pl?

Nie,mixhurt.com.pl jest sklepem internetowym, więc zakupu można dokonać jedynie drogą elektroniczną.

2. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia wynosi do 48 godzin od momentu zaksięgowania zapłaty za towar lub wybrania opcji zapłaty przy odbiorze, chyba że uzgodnienia pomiędzy mixhurt.com.pl, a Kupującym stanowią inaczej.

3. Czy jest możliwość korekty złożonego zamówienia?

Zamówienie można zmodyfikować do momentu otrzymania maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia do realizacji. Po tym czasie zamówienie można zmienić kontaktując się telefonicznie z naszym konsultantem pod numerem 85 7302999. Nasz konsultant sprawdzi na jakim etapie jest zamówienie i czy można dokonać zmian.

4. Chcę żeby towar był wysłany Pocztą Polską. Czy jest to możliwe?

Wysyłka w mixhurt.com.pl następuje tylko i wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej.

5. Czy jest możliwość osobistego odbioru?

Tak, można odebrać swoje zamówienie pod wskazanym przez mixhurt.com.pl adresem.

6. Czy istnieje możliwość składania zamówień telefonicznie?

Tak, zamówienie można złożyć telefonicznie. Jednakże realizacja zamówienia nastąpi w tym przypadku z wykluczeniem wyboru płatności „płatność przy odbiorze przesyłki”.

7. Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?

To zależy od tego, na jakim etapie jest realizacja zamówienia. Należy skontaktować się telefonicznie z naszym konsultantem, który udzieli dalszych informacji.

8. Co się stanie, gdy kurier nie zastanie mnie w domu?

Kurier zostawi awizo z informacją, gdzie można odebrać przesyłkę. Następnego dnia roboczego nastąpi kolejna próba doręczenia przesyłki. W przypadku wystąpienia problemów z odebraniem przesyłki prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Zlecimy doręczenie przesyłki w określonym terminie.

9. Czy mogę ustalić w jakich godzinach pojawi się u mnie kurier z towarem?

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej kurier będzie się kontaktował z Państwem bezpośrednio w celu ustalenia terminu dostawy. W celu śledzenia przesyłki na prośbę Klienta podajemy numer przesyłki, co umożliwia jej śledzenie na stronie firmy kurierskiej.

10. Czy jest możliwość otrzymania przesyłki priorytetowej (krótszy okres oczekiwania)?

Istnieje możliwość dostawy przesyłki do 24 godzin od momentu zaksięgowania zapłaty za towar lub wybrania opcji „płatność przy odbiorze przesyłki”. Sklep mixhurt.com.pl nie obciąża Kupującego w tym przypadku dodatkowymi kosztami transportu.


IV. Zwrot.

1. Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Klient może zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od otrzymania zamówienia. Towar nieużywany wraz z informacją o zwrocie prosimy odesłać na adres: mixhurt.com.pl, ul. 30 lipca 2, 17-100 Bielsk Podlaski

2. Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?

Istnieje możliwość wymiany produktu bez rozliczenia pieniężnego. Wówczas ustaleń dokonuje się mailowo, a dokumenty sprzedaży są odpowiednio korygowane.

3. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy jest realizowany w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zwrotu towaru.

4. Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku gwarancji albo zwrotu towaru?

W przypadku gwarancji firma mixhurt.com.pl wysyła na własny koszt kuriera po odbiór towaru. W przypadku zwrotu towaru koszty wysyłki ponosi Klient.

V. Obsługa klienta.

1. W jaki sposób mogę się skontaktować z obsługą sklepu?

Obsługa sklepu jest dostępna od 08:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu 85 730 2999. Można również kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem sklep@mixhurt.com.pl oraz profilu na mixhurt.com.pl na portalu facebook.com.

2. W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00 i w soboty od 9.00 do 15.00.

VI. Rejestracja i logowanie.

1. Mam problem z zalogowaniem się, co zrobić?

Jeżeli przy logowaniu, po wpisaniu adresu e-mail i hasła pojawia się komunikat o błędnie wpisanych danych, w pierwszej kolejności upewnij się, że użyty przez Państwa adres e-mail to ten sam, który był podawany podczas rejestracji. Jeżeli adres e-mail jest poprawny, a problem nadal się pojawia, prawdopodobnie wpisywane jest błędne hasło. Prosimy wówczas o kontakt telefoniczny lub e-mail z opisem problemu.

2. Czy do dokonania zakupu konieczne jest rejestrowanie się na stronie mixhurt.com.pl?

Nie, aby dokonać zakupu w mixhurt.com.pl nie muszą Państwo rejestrować w tym serwisie. Rejestracja jest bezpłatna i do niczego nie zobowiązuje.

3. W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych?

 Podczas realizacji zamówienia jest możliwość podania adresu wysyłki, który różni się od danych podawanych podczas rejestracji.

Powrót
Obecnie w koszyku
Kontakt
e-mailsklep@mixhurt.com.pl
GSM+48 660 489 335
GG7527554
Skype mixhurt.com.pl

Godziny działania sklepu
9:00 - 18:00

APV

30 Lipca 2
17-100 Bielsk Podlaski
woj. podlaskie
NIP 5431025355
Bestsellery
2 AQUAHOLM BLAG-0838 WANNA Z HYDROMASAŻEM, ...
9g AQUAHOLM ALAG-0838 Wanna z hydromasażem, ...
7 AQUAHOLM BLAG-0910 WANNA PROSTOKĄTNA Z ...
7a AQUAHOLM BLAG-0910 WANNA PROSTOKĄTNA Z ...
E23 NOVOTERM KERRA KABINA PRYSZNICOWA Z ...
E34 NOVOTERM KERRA Kabina prysznicowa z ...
N02 NOVOTERM KERRA AZALIA ASYMETRYCZNA Kabina ...
Rolka podwójna dolna do kabiny prysznicowej
6 AQUAHOLM BLAG-0845 WANNA Z PODGRZEWACZEM WODY, ...
N3 NOVOTERM KERRA BELLA LUX PRAWA / LEWA, Wanna z ...
Bestsellery
2 AQUAHOLM BLAG-0838 WANNA Z HYDROMASAŻEM, WYMIARY 150cm X 150cm X 59cm
2 AQUAHOLM BLAG-0838 WANNA Z HYDROMASAŻEM, ...
9g AQUAHOLM ALAG-0838 Wanna z hydromasażem, wymiary 150cm x 150cm x 59cm
9g AQUAHOLM ALAG-0838 Wanna z hydromasażem, ...
7 AQUAHOLM BLAG-0910 WANNA PROSTOKĄTNA Z HYDROMASAŻEM, WYMIARY 180cm x 80cm x 58cm
7 AQUAHOLM BLAG-0910 WANNA PROSTOKĄTNA Z ...
7a AQUAHOLM BLAG-0910 WANNA PROSTOKĄTNA Z HYDROMASAŻEM + PODGRZEWACZ WODY, WYMIARY 180cm x 80cm x 58cm
7a AQUAHOLM BLAG-0910 WANNA PROSTOKĄTNA Z ...
E23 NOVOTERM KERRA KABINA PRYSZNICOWA Z HYDROMASAŻEM, wymiary 135cm x 135cm x 222cm. GWARANCJA NAJNIŻSZEJ CENY! SPRAWDŹ!
E23 NOVOTERM KERRA KABINA PRYSZNICOWA Z ...
E34 NOVOTERM KERRA Kabina prysznicowa z hydromasażem, wymiary 100 X 80 X 218 CM. GWARANCJA NAJNIŻSZEJ CENY! SPRAWDŹ!
E34 NOVOTERM KERRA Kabina prysznicowa z ...
N02 NOVOTERM KERRA AZALIA ASYMETRYCZNA Kabina prysznicowa / natryskowa, wymiary 100 X 80 X 195 CM. GWARANCJA NAJNIŻSZEJ CENY! SPRAWDŹ!
N02 NOVOTERM KERRA AZALIA ASYMETRYCZNA Kabina ...
Rolka podwójna dolna do kabiny prysznicowej
Rolka podwójna dolna do kabiny prysznicowej
6 AQUAHOLM BLAG-0845 WANNA Z PODGRZEWACZEM WODY, HYDROMASAŻ, WYMIARY 150cm X 150cm X 59cm
6 AQUAHOLM BLAG-0845 WANNA Z PODGRZEWACZEM WODY, ...
N3 NOVOTERM KERRA BELLA LUX PRAWA / LEWA, Wanna z hydromasażem wymiary  144cm x 80cm x 66cm. GWARANCJA NAJNIŻSZEJ CENY! SPRAWDŹ!
N3 NOVOTERM KERRA BELLA LUX PRAWA / LEWA, Wanna z ...
Recenzje
Obecnie nie ma recenzji o produktach
Promocje
9 AQUAHOLM BLAG-0843 PRAWA WANNA Z HYDROMASAŻEM, WYMIARY 150cm x 75cm x 59cm
9 AQUAHOLM BLAG-0843 PRAWA WANNA Z HYDROMASAŻEM, ...
6.140,00 zł
4.990,00 zł
Zobacz wszystkie
Promocje
Zobacz wszystkie
Promocje

Zobacz wszystkie
Nowości
Zobacz wszystkie
Reklama

Obsługujemy płatności